bli medlem i Föreningen Söderhamns Museum

Vi är en ideell, politiskt/religiöst obunden förening som arbetar för att bevara och sprida kunskap om den samling av kulturföremål som föreningen äger samt om Söderhamns historia.

Föreningen arrangerar bland annat utställningar, stadsvandringar, föreläsningar och guidade visningar av den permanenta utställningen om Söderhamns historia på Söderhamns museum.

Medlemsavgiften är 150kr/person och år, 175kr/familj och år.
Du betalar in avgiften på Bank Giro 5583-0749 eller på Swish nr: 123-406 02 16 eller så kan du kontakta oss för att få ett inbetalningskort.
Skriv namn, adress och e-postadress i meddelanderutan.
Du kan också fylla i formuläret längre ner på sidan.

Föreningen för ett medlemsregister där vi antecknar namn, adress och e-postadress för att vi ska kunna ha kontakt med medlemmarna per brev eller e-post. Du finns bara med i registret så länge du är medlem och vi lämnar inte ut dina personuppgifter till någon.

Genom att betala in avgiften har du också godkänt att vi får använda dina personuppgifter för ovanstående ändamål.

Gilla gärna vår Facebookssida, Föreningen Söderhamns museum så missar du inga nyheter.

Om Du vill veta mer kan du kontakta föreningens ordförande Madline Arbid info@foreningensm.se

Jag vill bli medlem

Ditt namn
Gatuadress
Postnummer
Anti-spam

Har du några frågor?

Om du har några frågor eller vill veta mer så är du välkommen att kontakta oss!

Följ oss gärna på vår Facebooksida Föreningen Söderhamns Museum!